هر سخن وقتی و هر نکته مکانی دارد – حافظ
فلسفه تاسیس لینکدین، ایجاد یک شبکه اجتماعی حرفه ای است و اعضای آن به منظور تجارت و اهداف کاری از قبیل موارد زیر به این سایت می پیوندند:
- حفظ تماس با شبکه های تجاری
- جست وجوی شغل
- استخدام کردن
- توسعه تجاری
- …
اخیرا دیده شده است که بعضی از کاربران این سایت، به ارسال مطالب نامرتبط (ارائه فلان معمای پیش پا افتاده، جواب معماهای پبش پا افتاده، ارسال عکس با فیگورهای خاص، …) در این شبکه اقدام می کنند.
اصل آزادی بیان، اصل محترمی است، ولی موضوع این است که جای این مطالب Facebook است و نه Linkedin. هر کس آزاد است در فیس بوک عکس دلخواهش را به اشتراک بگذارد، به بقیه بگوید از کدام قسمت فلان فیلم خوشش آمده، کدام رستوران را می پسندد، …
افزایش این نوع محتوا، باعث کاهش نسبت سیگنال به نویز (SNR – Signal to Noise ratio) شده، کیفیت این شبکه را کاهش خواهد داد.
لطفا لینکداین را به فیس بوک تبدیل نکنیم!