لینکدین را به فیس بوک تبدیل نکنیم

هر سخن وقتی و هر نکته مکانی دارد – حافظ

فلسفه تاسیس لینکدین، ایجاد یک شبکه اجتماعی حرفه ای است و اعضای آن به منظور تجارت و اهداف کاری از قبیل موارد زیر به این سایت می پیوندند:

  • حفظ تماس با شبکه های تجاری
  • جست وجوی شغل
  • استخدام کردن
  • توسعه تجاری

اخیرا دیده شده است که بعضی از کاربران این سایت، به ارسال مطالب نامرتبط (ارائه فلان معمای پیش پا افتاده، جواب معماهای پبش پا افتاده، ارسال عکس با فیگورهای خاص، …) در این شبکه اقدام می کنند.

اصل آزادی بیان، اصل محترمی است، ولی موضوع این است که جای این مطالب Facebook است و نه Linkedin. هر کس آزاد است در فیس بوک عکس دلخواهش را به اشتراک بگذارد، به بقیه بگوید از کدام قسمت فلان فیلم خوشش آمده، کدام رستوران را می پسندد، …

افزایش این نوع محتوا، باعث کاهش نسبت سیگنال به نویز (SNR – Signal to Noise ratio) شده، کیفیت این شبکه را کاهش خواهد داد.

لطفا لینکداین را به فیس بوک تبدیل نکنیم!

درباره ابوالفضل آهنی

ابوالفضل آهنی دانش آموخته رشته مهندسی صنایع از دانشگاه صنعتی امیرکبیر است. در ابتدا بیشتر متمایل به کاربرد آمار، هوش مصنوعی و تئوری تصمیم گیری برای مدلسازی ریاضی و حل مسائل پیچیده مهندسی و مدیریتی بود، ولی پس از همکاری با شرکتهای پیمانکار نفت، گاز و پتروشیمی مجذوب پیچیدگی های خاص این نوع پروژه های عظیم شد و برای مهار این نوع پیچیدگی ها، به جستجو و پیگیری مستمر مقالات و کتب تخصصی مربوطه پرداخت. پس از کسب تجربیاتی در زمینه برنامه ریزی و کنترل پروژه، طراحی و استقرار سیستم اطلاعات مدیریت پروژه، سیستم مدیریت کیفیت و سیستم مدیریت HSE؛ او علاقه مند به ترویج دانش مدیریت پروژه در صنایع نفت، گاز و پتروشیمی شده است.

این مطلب را هم ببینید

گزارش آماری حقوق و دستمزد در سال ۱۳۹۲ + دانلود

نتایج یک تحقیق جدید از وضعیت دریافت حقوق و دستمزد در برخی گروه های مهم …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *